رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

نوشته‌های خصوصی و حرف‌های بی‌پرده
رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

نوشته‌های خصوصی و حرف‌های بی‌پرده

سریال نفوذ (Leverage)

درود بر همگی عزیزان دل. امیدوارم حالتون خیلی خوب و عالی باشه. امروز اومدم بازم تفسیر خودمو از یک سریال جالب و هیجان انگیز باهاتون در میون بگذارم. نام این سریال زیبا و جالب «Leverage، اهرم فشار یا نفوذ» هستش. این سریال ساخته شده توسط دین دولین (Dean Devlin) هستش. داستان سریال درباره یک مامور سابق بیمه هست که با همراهی بزن‌بهادر، گوش‌بُر، هکر و سارق در پرونده‌هائی دخالت می‌کنن که دولت اون‌ها رو کنار گذاشته و قانون هیچ کمکی نمی‌تونه به اون‌ها بکنه.

من چند قسمت رو یادم نمیاد، یه جائی دیده بودم و ازش خوشم اومد. بعدها خودم کل سریال رو دانلود کردم و همش رو دیدم و واقعاً از داستان، روند اتفاقات و... لذت بردم. این سریال یکی از موفق‌ترین سریال‌های زمان خودش شد. به طوری که تا ۵ فصل ادامه پیدا کرد و همه فصل‌هاش پر بیننده بودن.

بازیگران این مجموعه کنار هم بهترین شکل بازیگریشون رو ارائه دادن. «تیموتی هاتون (Timothy Hutton)»، «جینا بلمن (Gina Bellman)»، «کریستین کین (Christian Kane)»، «آلدیس هوج (Aldis Hodge)» و «بث ریسگراف (Beth Riesgraf)» به همراهی «مارک شپارد (Mark A. Sheppard)» که واقعاً بازیگرهای درجه یکی هستن.

درباره بازیگران این این مجموعه باید بهتون بگم که آلدیس هوج خیلی پیشرفت کرده و در فیلم‌های سینمائی زیادی نقش آفرینی داره. به عنوان مثال: «جک ریچر: هرگز برنگرد» و فیلم جدید «دواین (راک) جانسون» یعنی «Black Adam». کریستین کین هم که کلاً ازشخصیتش خوشم میاد، کلاً بزن بهادره داداشمون و البته باید برسیم به مارک شپارد که در سریال زیبای «ماوراطبیعه (Supernatural)» نقش شیطان و بعدها نقش رئیس جهنم رو ایفا می‌کنه و واقعاً ازش خوشم میاد.

قسمت دوم مجموعه هم به نام «نفوذ: رستگاری» هم فصل اولش پخش شده و فصل دومش هم در حال پخشه اما واقعیت امر اینه من نتونستم ببینم یعنی، سخته نبودن بازیگر اصلی و مغز نتفکر مجموعه یعنی تیموتی هاتون رو تماشا کنم. متاسفانه یا خوشبختانه شخصیت من اینطوریه.

اصل ماجرا اینه که یه خانومی به تیموتی هاتون اتهام تـ.ـجـ.ـا.و.ز جـ.ـنـ.ـسـ.ـی می‌زنه و با اینکه تیموتی هاتون این ادعا رو یک تهمت بی اساس می‌دونه اما متاسفانه به همین دلایل نمی‌تونه در قسمت دوم مجموعه حضور داشته باشه. شروع داستان قسمت دوم این سریال هم به این گونه است که نیتن فورد به دلیل بیماری قلبی از دنیا رفته...

خیلی از افراد و بینندگان نبودن بازیگر اصلی مجموعه رو نقد کردن و سازنده سریال رو نکوهش، اما متاسفانه چیزیه که اتفاق افتاده و کاریش هم نمی‌شه کرد. من خودم یکی از افرادی هستم که واقعاً مخالف حضور نداشتن تیموتی در سریال بودم و حتی وقتی فهمیدم قراره قسمت دوم ساخته بشه و شایعات به نبودن تیموتی داره قوت می‌گیره ایمیل، دیدگاه و... برای سازنده مجموعه دین دولین ارسال کردم که بودن تیموتی واقعاً ضروریه برای قوت و جذابیت داستان اما... نشد...

دوستان عزیزم لطفاً این سریال زیبا رو ببینید و از دیدنش لذت ببرید. امیدوارم خوشتون اومده باشه و تا نوشته بعد خدانگهدار...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد