رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

نوشته‌های خصوصی و حرف‌های بی‌پرده
رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

نوشته‌های خصوصی و حرف‌های بی‌پرده

کمی درگیر

درود بر تمامی عزیزان و همراهان؛ امیدوارم همیشه سرشار از سلامتی و شادی و خوشبختی باشید.

مدتی به دلیل انجام یک سری کار و ساخت یک اتاق مخصوص (هم دفتر کار و همچنین استودیو برای فیلمبرداری) درگیر بودم و هنوز هم تمام نشده. بعد از ساخت و ساز و همچنین رنگ کردن این اتاق به صورت کامل و آماده سازی لوازم، تزئینات، نقاشی و... دوباره ساخت ویدئوهای آموزشی و بقیه کارهای محتوی خودم رو از سر می‌گیرم.

سپاس از توجه و همراهی شما...

تبلیغات در ویدئوها من

درود بر شما عزیزان و همراهان گرامی و دوست داشتنی من

خواستم بگم باید عرض کنم خدمت خیلی از عزیزان و دوستان مهربانم که اگر شخص حقیقی یا حقوقی (شرکت، ارگان یا اداره) تمایل داره تبلیعات خودش رو در ویدئوهای تولید شده توسط من (به عنوان مثال در ویدئوهای تولید محتوی آموزشی با نام لحظاتی کوتاه با رامین) به صورت زیرنویس، ویدئوی میان محتوی و یا اسپانسرینگ (قبل از شروع ویدئو - بعد از ویدئوی آغاز با آرم من - و اعلام در محتوی تولید شده به صورت شفاهی) پخش کنه با استفاده از اطلاعات ذیل با من در ارتباط باشه:

رایانامه: info@raminnaseri.ir (لطفاً در بخش موضوع حتماً واژه تبلیغات ذکر شود)

با سپاس از همراهی شما

سری فیلم‌های داستانی جان ویک

سری فیلم‌های زیبای جان ویک که با بازی آقای سینمای هالیوود کیانو ریوز، ایان مک شین، لارنس فیشبرگ، لنس ردیک و... در ۳ قسمت ارائه شده و به زودی قسمت چهارم این مجموعه هم ساخته و ارائه خواهد شد.

همگی با کیانو ریوز آشنا هستیم و شخصیت و منش این بازیگر هالیوود رو می‌دونیم. کیانو به جنتلمن سینمای جهان معروفه و واقعاً به دیدگاه من لقب بسیار زیبا و شایسته‌ای هست. 

ادامه مطلب ...

فیلم سینمائی خانه پدری

درود بر همگی عزیزان، امروز اومدم در رابطه با فیلم سینمائی خانه پدری که محصول سال ۱۳۸۹ به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری هست صحبت کنم و تفسیر خودمو درباره این فیلم عجیب که بعد از دیدنش، داستان و اتفاقات فیلم می‌شه سوهان روح و مغزتون! 

ادامه مطلب ...

جوکر! هیث لجر یا واکین فینیکس

درود بر همه عزیزانی که به وبسایت من میان و نوشته‌های من رو می‌خونن! باز هم دوست دارم با یه تفسیر دیگه درباره یکی از بهترین فیلم‌های 20 سال اخیر باهاتون صحبت کنم! (درباره نقش و بازیگران جوکر در 2 فیلم شوالیه تاریکی و فیلم مستقل جوکر). شرکت DC خب برای نقش جوکر (فیلم و سریال! به غیر از انیمیشن) اشخاص زیادی رو انتخاب کرد؛ از جمله سزار رومرو (سریال بتمن 1966-1968)، جک نیکلسون (فیلم بتمن 1989)، هیث لجر (شوالیه تاریکی 2008)، کامرون مانهن (سریال گاتهام 2016-2019)، جرد لتو (جوخه انتحار 2016) و واکین فینیکس (فیلم مستقل جوکر 2019). 

ادامه مطلب ...

سریال ایزل

سریالی که امروز می‌خوام ازش براتون بگم، یک سریال ترکی بی‌نظیر و دوست داشتنی به نام ایزل یا اِزَل (Ezel) هستش. داستان رفاقت، خیانت، عشق، تنفر، انتقام و بخشش؛ مرگ و زندگی دوباره و خیلی داستان‌های زیبائی از قدیم و جدید و خیلی خیلی قدیم.

متاسفانه خیلی از افراد به دلیل نشون دادن واقعیت (عشق و خیانت و…) در این سریال‌ها باهاشون مخالف هستند اما برعکس خیلی از افراد و مخصوصاً ایرانیان، از این سبک سریال‌ها خوششون میاد. دلیلش هم نزدیک بودن فرهنگ کشور ترکیه به ایران هستش. متاسفانه در سینما و تلویزیون ایران هیچوقت، هیچکس از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها خیانت (مخصوصاً خیانت بین زن و مرد در رابطه ج.ن.س.ی) رو نشون نمی‌دن، چون این کار خلاف شئونات اسلامی و قوانین کشور هستند. 

ادامه مطلب ...

اعتیاد

اعتیاد، یک بیماری نیست، اعتیاد یک بلای خانمان سوز نیست. اعتیاد، متاسفانه یک راه برای نجات از احساس‌های بد زندگیه برای یک انسانی که در اون لحظه، شروع اعتیاد براش می‌شه راه فرار!

همیشه افرادی که از اعتیاد یک فرد دیگه آگاه می‌شن، اون فرد رو به چشم یک انگل، یک انسان کثیف، یک جُزامی نگاه می‌کنند! اما هیچوقت، هیچکس نمی‌فهمه که اون فرد که درگیر اعتیاده، توی دلش چه طوفان وحشتناکی از دنیای اطرافش رو تحمل می‌کنه! چه فشارهای سرسام آوری که داره تحمل می‌کنه و خیلی چیزای دیگه! اعتیاد، گاهی برای فرار کردن از بدترین اتفاقات زندگیه! فراری که شاید هیچکدوم از شماهائی که بیرون از دنیای اون فرد زندگی می‌کنید، نمی‌فهمید! به خاطر همین راحت، بدون هیچ پیشینه فکری و احساسی، فرد معتاد رو یک انسان کثیف خطاب می‌کنید! 

ادامه مطلب ...