رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

نوشته‌های خصوصی و حرف‌های بی‌پرده
رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

رامیـــنـــــــ ناصـــریـــــــ

نوشته‌های خصوصی و حرف‌های بی‌پرده

... ولی لازمه!

برای من انگیزه، «جایزه» نیست!

برای من انگیزه «پول» نیست!

برای من انگیزه «قدرت» نیست!

برای من انگیزه «شهرت» نیست!

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «وقتی می‌بینم انرژی رامین توی جاده می‌افته، بهش فایل توی شهر بیشتر می‌دم اما توی جاده نمی‌فرستمش وقتی می‌بینم واقعاً توان و انگیزه‌ای واسش نمی‌مونه»

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «ما مناطق مشکل‌دار رو دادیم به تو که درستشون کنی، از پسش بر اومدی پس تصمیممون درست بود»

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «درسته توسعه نداشتیم، اما توی منطقه‌هائی که دادیم به رامین و درستش کرد، اٌفت نداشتیم»

برای من انگیزه اینه که بهم گفقتن: «وقتی آمارتو دیدم می‌خواستم همون لحظه بهت زنگ بزنم اما گفتم بزار برسم از سفر رو در رو باهاش صحبت کنم»

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «توی نگهداشت فقط 2 نفر رو معرفی کن؛ شهرستان مهدی، مرکز استان رامین! دیگه کسی رو نداریم...»

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «من می‌تونستم به هر کسی زنگ بزنم اما فقط زنگ زدم به تو... چون می‌دونستم اگر به تو بگم بدون استثناء می‌دونم اون کار به بهترین شکل ممکن انجام شدست»

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «ای کاش بقیه هم مصل تو همینجوری کار می‌کردن اونوقت دیگه هیچ مشکلی توی روند کاری نداشتیم»

برای من انگیزه اینه که بهم گفتن: «توی این مشکل چون منطقه رامینه الکی داد و بی‌داد نکنین، اول زنگ بزنین به رامین از خودش بپرسین! مطمئناً دلیلی داره... که این اتفاق افتاده...»

ولی یه چیزی بگم؟! یه حرفی روی دلم می‌مونه و دلمو مش‌شکنه بعد این همه کار که بهم بگن: «بهت هنوز اعتماد ندارم فایلم رو بدم بهت... هنوز خودتو ثابت نکردی...»

سریال نفوذ (Leverage)

درود بر همگی عزیزان دل. امیدوارم حالتون خیلی خوب و عالی باشه. امروز اومدم بازم تفسیر خودمو از یک سریال جالب و هیجان انگیز باهاتون در میون بگذارم. نام این سریال زیبا و جالب «Leverage، اهرم فشار یا نفوذ» هستش. این سریال ساخته شده توسط دین دولین (Dean Devlin) هستش. داستان سریال درباره یک مامور سابق بیمه هست که با همراهی بزن‌بهادر، گوش‌بُر، هکر و سارق در پرونده‌هائی دخالت می‌کنن که دولت اون‌ها رو کنار گذاشته و قانون هیچ کمکی نمی‌تونه به اون‌ها بکنه.

من چند قسمت رو یادم نمیاد، یه جائی دیده بودم و ازش خوشم اومد. بعدها خودم کل سریال رو دانلود کردم و همش رو دیدم و واقعاً از داستان، روند اتفاقات و... لذت بردم. این سریال یکی از موفق‌ترین سریال‌های زمان خودش شد. به طوری که تا ۵ فصل ادامه پیدا کرد و همه فصل‌هاش پر بیننده بودن.

ادامه مطلب ...